Alok, Bruno Martini feat. Zeeba - Hear Me Now 歌詞翻譯

這首應該可以說是近期最感人的一首歌
雖然說我沒有那種童年
也沒有那種長輩
不過看完這MV不禁讓人想多陪陪身邊的人




If you get to hear me now
如果你現在願意聽聽我的聲音

I know you'll get stronger
當時間在你身上留下痕跡
When you get older
我知道你會變得更堅強
Just don't shrug your shoulders
當時間在你身上留下痕跡
When you get older
我只求你別再因為無力而放棄

Things aren't easy
這些事真的不輕鬆
So just you believe me now
所以,你現在只要相信我就好
If you don't keep it cool now
如果你現在不保持冷靜
You'll never make a sound
你就再也沒辦法回到從前

All the lights will guide the way
如果你現在願意聽聽我的聲音
If you get to hear me now
命運會帶領你前進
All the fears will fade away
如果你現在願意聽聽我對你說的話
If you get to hear me now
那些恐懼總有一天會消散

Leave excuses aside
把藉口放在一邊
Speak out your mind
說出你的真心話吧
Don't let in slide
別讓那些事出現在最後的跑馬燈中
You're not always right
你永遠沒辦法保證人生下一秒還是一樣美好

Things aren't easy
這些事真的不輕鬆
So just you believe me now
所以,你現在只要相信我就好
Don't learn the hard way
別去走那些艱苦的路
Just let me show you how
讓我為你指出最好的方向

All the lights will guide the way
如果你現在願意聽聽我的聲音
If you get to hear me now
命運會帶領你前進
All the fears will fade away
如果你現在願意聽聽我對你說的話
If you get to hear me now
那些恐懼總有一天會消散

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言