Mike Williams ft. Brēzy - Don't Hurt 歌詞翻譯

心不會死第二次


Did you cut your hair 'cause you look a little different than I left ya?
你是不是去剪了頭髮? 因為你看起來跟我離開你的時候有點不一樣
Why you always tryna hide all that pain behind your eyes? I don't remember
為什麼你總是選擇將所有傷痛藏在自己心中? 我真的想不起來你的理由了
I used to think that I would always let you get to me
我曾認為自己會一直為你打開心中的大門
That I would hear your voice and hit my knees
也曾認為自己會為了再次聽見你的聲音奉獻自己的一切
And now I feel it all again, again
而現在我又重新找回這種感覺了

But it don't hurt like it used to
但它不再像以前那麼令我心痛
No, it don't burn like a coal still hot
沒錯, 它不再像燙手山芋般令我無法招架
And when I see you at the bar with a honey on your arm
當我在酒吧看見你摟著你的另一個'真愛'
I feel nothing at all
我心中一點感覺也沒有
'Cause it don't hurt
因為它不再那麼令我心痛
No, it don't hurt like it used to
沒錯, 它不再像以前那麼令我心痛

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言